Strategia.
Tak się tworzy,
prężną firmę.

Od rozpoznania okazji do szybkiego
rozwoju firmy, po efektywny plan
realizacji - Strategia to paliwo
rakietowe startującej marki.

Czym jest strategia według Owocnych

Skuteczna strategia marketingowa to plan zorientowany na maksymalne zyski. Jest to narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom w wyborze, ustaleniu priorytetów i planowaniu efektywnych działań marketingowych.

Szansa sukcesu marketera
z udokumentowaną strategią
zwiększa się aż pięciokrotnie.

Owocni pomagają klientom osiągnąć  wyznaczone cele

Szansa sukcesu marketera
z udokumentowaną strategią
zwiększa się aż pięciokrotnie.

Stworzenie strategii zwiększa szansę na sukces firmy

* Badanie amerykańskich przedsiębiorstw
Nathan Ellering 2019r.

Tak jak dobrze napisany biznesplan, strategia staje się drogowskazem. Mapą, będącą podstawowym narzędziem pracy marketingu.

Strategia pozwala komunikować się spójnym głosem.
Prostym, zrozumiałym i przekonującym klienta.

To zbiór bardzo konkretnych wzorców i reguł
tworzonych do osiągania dużej efektywności.

Tonu głosu, sposób komunikacji marki.
Styl prezentacji graficznej.

Rodzaj i miejsce reklam.
Do celu. Krok po kroku.

Rezultaty,
które mówią
same za siebie:

Od 0 do 40zł milionów
rocznego obrotu w 5 lat

Przykłady realizacji logo użyty w mediach społecznościowych

Od 10 do 26 milionów
złotych rocznego obrotu

Przykłady realizacji logo użyty w mediach społecznościowych

153 nowe spotkania
biznesowe w 8 miesięcy

Przykłady realizacji logo użyty w mediach społecznościowych

3 cechy owocnej strategi:

1 Dopasowana
Dobrze dobrany marketing mix jest kluczem do sukcesu

Ten plan marketingowy określa najbardziej dochodowe działania, jakie jesteś w stanie podjąć w swojej obecnej sytuacji. Jest opracowany pod Twoją dostępność czasową i budżetu.

Jeśli masz mały budżet i niewiele wolnego czasu, rozpoczniemy od takich taktyk, które można wykorzystywać przy minimalnym wkładzie finansowym i niewielkim

2Konkretna
Cele marketingowe i ich realizacja

Na 50-100 stronach powiemy Ci dokładnie o tym co robić, oraz w jaki sposób to robić – krok po kroku.

Naszym celem jest stworzenie dokumentu, który będzie jedynym źródłem, z jakiego będziesz musiał korzystać, aby osiągnąć swoje wyznaczone cele biznesowe.

3Skuteczna
Dobrze wyznaczone cele pomagają osiągnąć sukces

Członkowie owocnego zespołu niejednokrotnie pokazali światu, że są w stanie generować duże zyski dla klientów. Sprawdź sam!

Powód dla którego jesteśmy w stanie osiągać rezultaty, które osiągamy jest jeden – nigdy nie rozpoczynamy kampanii reklamowej bez opracowania solidnej strategii.

Zadaniem stratega Owocnych jest stworzenie marketing mix

Gdy przedsiębiorca zaczyna sobie zdawać sprawę z całego potencjału wzrostu, jaki posiada jego biznes, w firmie zaczyna się dziać prawdziwa magia.

Jak powstaje
strategiczny program
maksymalizacji wyników?

Właściwe rozwiązanie dla Twojej firmy może przybrać różne
formaty, w zależności od Twojej sytuacji biznesowej i celów
marketingowych w danym momencie.

Które taktyki będą najbardziej efektywne w realizacji Twojego celu? Choć każda strategia tworzona jest indywidualnie, to można wyróżnić kilka elementów wspólnych dla wielu z nich.

Analiza sytuacji biznesowej

Twoje cele biznesowe tłumaczymy
na cele marketingowe tak aby znaleźć
najmniej wymagające drogi ich osiągnięcia.

Klucz - personalizacja:
Misja wizja i wartości
Wyznaczone cele biznesowe
KPI - Kluczowe wskaźniki efektywności
Unikalna propozycja sprzedaży
Analiza sytuacji rynkowej
Analiza grupy docelowej

Tworzymy profile konsumenckie. Szukamy
efektywnych dróg komunikacji i ustalamy, która
grupa docelowa ma najwyższy priorytet dla zysku.

Demografia
Cechy psychograficzne
Źródła zdobywania informacji
Wyzwania (Problemy i potrzeby)
Motywatory pozytywne i negatywne
Awatary - Kompletne profile klientów
Analiza konkurencji

Analizujemy najlepszą konkurencję, by
zrozumieć, w jaki sposób stworzymy
ogromną konkurencyjną przewagę.

Rynek: Wielkość, udział, trendy, liderzy.
Analiza środowiska konkurencyjnego
Zasady konkurowania
Analiza SWOT
kluczowe wnioski
Skalowalny lejek marketingowy

Projektujemy kuloodporny system, który
poprowadzi klienta od pierwszego
kontaktu z Twoim biznesem
do pierwszej transakcji.
A potem do kolejnych.

Lejki sprzedażowe i pozakupowe
Kanały efektywnej komunikacji
Pozycjonowanie na rynku
Narzędzia automatyzacji (marketing automation)
Kanały wydajnej dystrybucji (marketing mix)
Warunkowanie optymalnej ceny

Co dokładnie
otrzymam?

Rdzeń owocnej strategii marketingowej to konkretny plan działania. Mówi o tym jakie działania podejmować, kiedy i w jakiej kolejności. Dobór działań jest zależny od Twojej dostępności czasowej oraz budżetu.

Konkretny plan działania

Po zaprojektowaniu obu lejków sprzedażowych, szeregujemy wszystkie taktyki w logiczny plan działania, który zapewnia tobie jak najwyższy zwrot z inwestycji przy minimalnym wysiłku.

Cele krótkodystansowe

Działania operacyjne

Kalendarz działań i oś czasu.

Cele długodystansowe

Monitoring - Pomiar i statystyki

Sekwencje automatyzacji

Marketing mix jest częścią strategii reklamowej

Klienci pozyskani przez Ciebie w pierwszych
miesiącach sprawiają, że Twój budżet się powiększa
i tym samym odblokowuje kolejne etapy planu.

Każde działanie jest opisane krok po kroku w wyczerpujący sposób wewnątrz strategii. Tak aby klient znał dokładną instrukcję potrzebą do wprowadzenia danej taktyki w życie. Unikamy marketingowego żargonu, a jeśli temat jest zaawansowany – odsyłamy do sprawdzonych źródeł.

Zawsze dostosowujemy kanały komunikacji marketingowej i nasze plany działania do potrzeb naszych klientów. Oznacza to, że jeśli Twój model biznesowy jest eksperymentalny – możemy skupić się na horyzoncie krótkoterminowym zamiast na planie 12-miesięcznym.

Budowanie wizerunku marki poprzez google adwords

Opracujemy Twoją
wizerunkową przewagę

W świecie, w którym Twojego potencjalnego klienta od konkurencji
dzieli jedynie kilka kliknięć, należy starannie zaplanować to, w jaki
sposób będziemy się wyróżniać - zarówno słowem jak i obrazem.

Wizerunkowe cele firmy
Architektura i standardy marki
Storytelling - Nasza opowieść
Jak się wyróżniamy
Pożądane Emocje

Logo i zasady ekspozycji.
Zasady komunikacji werbalnej
Typografia i hierarchia wizualna
Markowy styl ilustracji i fotografii
Personal branding

Do jakiego świata zaprosisz
swoich nowych klientów?

Czy opowieść Twojej firmy jest ciekawa? Czy jest wiarygodna? Czy ta narracja skutecznie motywuje do współpracy z Tobą?

Tworzenie wizerunku marki krok po kroku

Ludzie nie zawsze zapamiętają,
co mówisz, a nawet co robisz,
ale zawsze pamiętają, jakie
wywołasz w nich uczucie.

Storytelling

Marka, to rodzaj doświadczenia.
Emocje, które należy starannie
zaprojektować i wdrożyć.

Oprócz wizerunku marki Owocni  oferują również personal branding

Marka bez osobowości, jest
jak piosenka bez melodii.

W jaki sposób sprawimy, że klienci będą rozpoznawać markę nawet wtedy gdy nie będą widzieć jej logotypu?

To tylko niektóre z wielu zagadnień, które pomożemy Ci rozwiązać.

Komunikacja marki na przykładzie Sport Starter

Pozwól naszym
klientom opowiedzieć Ci
o współpracy z nami

„Nie ma dnia, by ktoś nie
pochwalił nas za nazwę, logo
czy stronę. Genialna robota.”

Agnieszka Marchewka
ubranka dziecięce

„Na mobilną jadłodajnię
postawiłem oszczędności.
Owocni nie mieli wyjścia,
to musiało się nam udać.

Piotr Parol
trójmiejski food truck

„Całe szczęście, że
zdecydowałem się na
zmianę agencji. To jest
zupełnie inna współpraca.”

Przemek Majewski
Software house

20 lat pracy. Tysiące
zadowolonych klientów

Międzynarodowe korporacje.
Lokalni przedsiębiorcy.
Instytucje publiczne.

Poznaj wszystkie recenzje
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Amerykańska agencja ratingowa “Rating
Capitan” plasuje nas w swoim raporcie w
gronie 10 najlepszych agencji w Polsce.(Na podstawie realnych opinii)

Jak wyceniamy projekty
strategii marketingowej?

5k

Strategia 5k

Masz plan na marketing w budżecie od 0 – 5,000 PLN miesięcznie.

Prowadzisz małą firmę, lub jesteś jeszcze na etapie pomysłu, więc wszystko trzeba zaplanować od zera. Pracujesz w pojedynkę, lub posiadasz mały zespół. Nie masz wiele czasu na prowadzenie marketingu.

Co otrzymasz:

50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
0 - 5,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 7500 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 3750 PLN

10k

Strategia 10k

Gdy na marketing planujesz od 5,000 – 10,000 PLN miesięcznie.

Twój budżet jest większy, więc musimy poświęcić więcej czasu na rozdysponowanie go w najbardziej korzystny sposób. Posiadasz zespół pracowników, chcesz znacznie zwiększyć rozmiar swojej firmy w ciągu 6-12 miesięcy.

Co otrzymasz:

50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
5,000 - 10,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 7500 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 3750 PLN

open

Strategia +

Jeśli na marketing przeznaczasz ponad 10,000 PLN miesięcznie.

Masz ambitne plany i pokaźny budżet marketingowy. Jeśli jeteś startupem technolgicznym lub startupem z branży blockchain to wariant dla Ciebie niezależnie od Twojego budżetu.

Co otrzymasz:

50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem większym niż 10,000 PLNJednorazowa inwestycja: 20000 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 10,000 PLN

Wprowadzenie
strategii w życie

Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż bezpośrednią, content marketing, czy planowanie kampanii reklamowej na Facebooku – zawsze dostaniesz od nas komplet informacji pozwalający na wprowadzenie strategii w życie samodzielnie.

Jeśli Twój budżet na marketing wynosi przynajmniej 3000 PLN netto miesięcznie – przedstawimy Ci również opcjonalną ofertę wprowadzenia strategii marketingowej w życie za Ciebie.

Obsługa  strategii obejmuje także performance marketing

Na wszystkie pytania
odpowiedź brzmi:

Reklama, której powiesz tak

TAK

Czy moja strategia może skupić się na obszarach innych niż te wymienione powyżej?

TAK

Zależy mi na czasie. Czy moge liczyć na szybką realizację?

TAK

Czy macie doświadczenie w mojej branży?

TAK

Czy możecie zająć się wdrożeniem strategii marketingowej za mnie?