eMarketing

Agencja Marketingowa

Copywriting

Pisanie treści

Branding

Projektowanie logo

Naming

Tworzenie nazw
Efektywne strony
Poznaj najlepsze praktyki
Marketing społecznościowy
Zostań bohaterem nowych mediów
Marketing internetowy
Efektywne techniki reklamowe
Trendy i inspiracje
Uczta dla oczu i wyobraźni
Wskazówki ekspertów
Blog, biblioteczka, odpowiedzi.
Czym jest strategia według Owocnych

Strategia.
Tak się tworzy,
prężną firmę.

Od rozpoznania okazji do szybkiego
rozwoju firmy, po efektywny plan
realizacji - Strategia to paliwo
rakietowe startującej marki.

Czym jest strategia według Owocnych

Strategia.

Tak się tworzy,
prężną firmę.

Od rozpoznania okazji do szybkiego
rozwoju firmy, po efektywny plan
realizacji - Strategia to paliwo
rakietowe startującej marki.

Skuteczna strategia marketingowa to plan zorientowany na maksymalne zyski.
Jest to narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom w wyborze, ustaleniu
priorytetów i planowaniu efektywnych działań marketingowych.

Szansa sukcesu marketera
z udokumentowaną strategią
zwiększa się aż pięciokrotnie.
Owocni pomagają klientom osiągnąć  wyznaczone cele
Szansa sukcesu przedsiębiorcy,
który dokumentuje firmowe procesy
zwiększa się, aż cztery i pół razy.
Stworzenie strategii zwiększa szansę na sukces firmy Badanie amerykańskich przedsiębiorstw Nathan Ellering 2019r.

Tak jak dobrze napisany biznesplan, strategia staje się drogowskazem.
Mapą, będącą podstawowym narzędziem pracy marketingu.

Strategia pozwala komunikować się spójnym głosem.
Prostym, zrozumiałym i przekonującym klienta.

To zbiór bardzo konkretnych wzorców i reguł
tworzonych do osiągania dużej efektywności.

Tonu głosu, sposób komunikacji marki.
Styl prezentacji graficznej.

Rodzaj i miejsce reklam.
Do celu. Krok po kroku.

Rezultaty,
które mówią
same za siebie:
Od 0 do 40zł milionów
rocznego obrotu w 5 lat
Przykłady realizacji logo użyty w mediach społecznościowych
Od 10 do 26 milionów
złotych rocznego obrotu
Logo firmy dopasowane również na strony internetowe
153 nowe spotkania
biznesowe w 8 miesięcy
Dobre logo tworzy  podstawy  marketingu każdej firmy

3 cechy owocnej strategi:

1 Dopasowana
Dobrze dobrany marketing mix jest kluczem do sukcesu
Ten plan marketingowy określa najbardziej dochodowe działania, jakie jesteś w stanie podjąć w swojej obecnej sytuacji. Jest opracowany pod Twoją dostępność czasową i budżetu.
Jeśli masz mały budżet i niewiele wolnego czasu, rozpoczniemy od takich taktyk, które można wykorzystywać przy minimalnym wkładzie finansowym i niewielkim
2 Konkretna
Cele marketingowe i ich realizacja
Na 50-100 stronach powiemy Ci dokładnie o tym co robić, oraz w jaki sposób to robić – krok po kroku.
Naszym celem jest stworzenie dokumentu, który będzie jedynym źródłem, z jakiego będziesz musiał korzystać, aby osiągnąć swoje wyznaczone cele biznesowe.
3 Skuteczna
Dobrze wyznaczone cele pomagają osiągnąć sukces
Członkowie owocnego zespołu niejednokrotnie pokazali światu, że są w stanie generować duże zyski dla klientów. Sprawdź sam!
Powód dla którego jesteśmy w stanie osiągać rezultaty, które osiągamy jest jeden – nigdy nie rozpoczynamy kampanii reklamowej bez opracowania solidnej strategii.
Zadaniem stratega Owocnych jest stworzenie marketing mix
Zadaniem stratega Owocnych jest stworzenie marketing mix
Gdy przedsiębiorca zaczyna
sobie zdawać sprawę z całego
potencjału wzrostu, jaki posiada
jego biznes, w firmie zaczyna się
dziać prawdziwa magia.

Jak powstaje
strategiczny program
maksymalizacji wyników?

Właściwe rozwiązanie dla Twojej firmy może przybrać różne
formaty, w zależności od Twojej sytuacji biznesowej i celów
marketingowych w danym momencie.

Które taktyki będą najbardziej efektywne w realizacji Twojego celu?
Choć każda strategia tworzona jest indywidualnie, to można
wyróżnić kilka elementów wspólnych dla wielu z nich.

Analiza sytuacji biznesowej
Twoje cele biznesowe tłumaczymy
na cele marketingowe tak aby znaleźć
najmniej wymagające drogi ich osiągnięcia.
Klucz - personalizacja:
Misja wizja i wartości
Wyznaczone cele biznesowe
KPI - Kluczowe wskaźniki efektywności
Unikalna propozycja sprzedaży
Analiza sytuacji rynkowej
Dopasowany plan działania  do sytuacji rynkowej

Przeprowadzamy z Tobą serię wywiadów, aby dowiedzieć się jak najwięcej o Tobie i Twojej firmie:
Nasz proces rozpoczyna się od zadania sporej ilości pytań. Choć te rozmowy zawsze są inne, ponieważ musimy je
dopasować do każdego klienta, to istnieją 3 ważne filary, które pomagamy ustalić w każdym przypadku:

  • Jakie cele chcesz osiągnąć w ciągu 3, 6 i 12 miesięcy?
  • Jakie są największe wyzwania, przed którymi stoisz na chwilę obecną?
  • Jak wygląda Twój budżet na potrzeby wprowadzenia strategii w życie?

Aby mieć pewność, że uda nam się otrzymać możliwie szczegółowe odpowiedzi, stosujemy kombinację wywiadów
telefonicznych oraz tekstowych kwestionariuszy. Podczas tworzenia strategii marketingowej cały czas pozostajemy w
kontakcie, aby zadawać dodatkowe pytania oraz omawiać proponowane podejścia.

Strategia rozwoju firmy - najważniejsze elementy
Analizujemy Twoją obecną lub potencjalną grupę odbiorców przez pryzmat Twojej oferty w celu ustalenia, gdzie leżą Twoje mocne strony – rzeczywiste oraz postrzegane.

Określamy, w jaki sposób wykorzystać te mocne strony, aby zbudować strategię marketingową, która pomoże osiągnąć Twoje cele.
Oceniamy również Twoje rzeczywiste i postrzegane słabości.

Identyfikujemy sposoby poprawy Twojego produktu, jak i jego postrzegania, lub określamy drogi minimalizacji negatywnego wpływu słabości na sprzedaż.
Oceniamy jakie możliwości posiadasz na dzień dzisiejszy.

Proponujemy strategie ich wykorzystania w możliwie najkrótszym czasie.
Wskazujemy krytyczne zagrożenia, które mogą zagrozić rozwojowi Twojej firmy.

Opracowujemy strategię minimalizującą ryzyko w jak największym stopniu
Analiza grupy docelowej
Tworzymy profile konsumenckie. Szukamy
efektywnych dróg komunikacji i ustalamy, która
grupa docelowa ma najwyższy priorytet dla zysku.
Wyzwania (Problemy i potrzeby)
Motywatory pozytywne i negatywne
Awatary - Kompletne profile klientów
Demografia
Cechy psychograficzne
Źródła zdobywania informacji
Grupa docelowa jest kluczowym element strategii dla każdej firmy

Zanim będziemy w stanie zaprojektować Twoją strategię marketingową, musimy stworzyć jasny obraz Twojego docelowego klienta. Potrzebujemy odnaleźć najbardziej opłacalne segmenty rynku, do których skierujemy nasze działania marketingowe. Ustalamy segmenty docelowe - grupujemy Twoich potencjalnych klientów i nadajemy im priorytety w oparciu o wiele czynników.

Mocne i słabe strony profilu klienta

Zdefiniowanie grupy docelowej pozwala zwiększyć sprzedaż - ponieważ sprawia, że dotrzemy do osób, które są skłonne nie tylko kupić Twój produkt lub usługę, ale również będą z niego najbardziej zadowolone, generując tym samym powtórne zamówienia oraz polecenia.

Strategia marketingowa opiera się na stworzeniu segmentów rynkowych

Zazwyczaj w Owocnych identyfikujemy 2-4 segmenty rynku, do których można dotrzeć przy wysokim zwrocie z inwestycji. Początkowo koncentrujemy nasze działania na tym, który jest najłatwiejszy do zdobycia i przynosi największe zyski. Do drugiego segmentu przechodzimy w momencie wysycenia pierwszego.

Analiza konkurencji
Analizujemy najlepszą konkurencję, by
zrozumieć, w jaki sposób stworzymy
ogromną konkurencyjną przewagę.
Rynek: Wielkość, udział, trendy, liderzy.
Analiza środowiska konkurencyjnego
Zasady konkurowania
Analiza SWOT
kluczowe wnioski
Wyznaczone cele dotyczące analizy konkurencji

Analizujemy Twoją najlepszą konkurencję, aby zrozumieć, jakie są mocne i słabe strony ich marketingu oraz brandingu. Przyglądamy się bardzo dobrze działaniom Twojej konkurencji. Szczegółowo analizujemy to, jak pozyskują klientów oraz jakie są ich słabe strony wizerunkowe, które możemy wykorzystać do uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Kiedy już zrozumiemy Twoją konkurencję oraz co ważniejsze - Twoich klientów, wykorzystamy tę wiedzę projektując prosty, zwięzły i skuteczny komunikat, który będzie stanowił podstawę naszego przyszłego marketingu.

Jeśli strona internetowa będzie stanowiła źródło pozyskiwania Twoich przyszłych klientów - zaplanujemy jej sekcje w taki sposób, aby skutecznie przekonywała Twoją grupę docelową.

Owocni analizują słabe  strony konkurencji
1
Komunikat
marketingowy
Kiedy już zrozumiemy Twoją konkurencję oraz co ważniejsze - Twoich klientów, wykorzystamy tę wiedzę projektując prosty, zwięzły i skuteczny komunikat, który będzie stanowił podstawę Twojego przyszłego marketingu.
2
Plan strony
internetowej
Jeśli strona internetowa będzie stanowiła źródło pozyskiwania Twoich przyszłych klientów - zaplanujemy jej sekcje w taki sposób, aby skutecznie przekonywała Twoją grupę docelową.
3
Stylistyka
wizerunku
Starannie badamy Twoją konkurencję, aby upewnić się, że Twoja marka wyróżni się w korzystny sposób. Dobieramy odpowiednią paletę kolorów, styl i tworzymy wytyczne dla Twojego brandingu.
Skalowalny lejek marketingowy
Projektujemy kuloodporny system, który
poprowadzi klienta od pierwszego
kontaktu z Twoim biznesem
do pierwszej transakcji.
A potem do kolejnych.
Narzędzia automatyzacji (marketing automation)
Kanały wydajnej dystrybucji (marketing mix)
Warunkowanie optymalnej ceny
Lejki sprzedażowe i pozakupowe
Kanały efektywnej komunikacji
Pozycjonowanie na rynku
Google adwords są również elementem lejka marketingowego
Google adwords są również elementem lejka marketingowego

Lejek
sprzedażowy

Tworzymy lejek sprzedażowy – kuloodporny system, który prowadzi potencjalnego klienta od pierwszego kontaktu z Twoim biznesem do pierwszego zakupu

Mapujemy wielokanałowy proces zaprojektowany tak, aby skutecznie dotrzeć do Twojej grupy docelowej we właściwym miejscu i czasie.

Tak, by przekształcić zainteresowanie w sprzedaż.

Podstawy marketing: lejki posprzedażowe

Lejek
pozakupowy

Budujemy strategię utrzymania klienta, aby zmienić dotychczasowych klientów w stałych nabywców i źródło poleceń. Mówimy o tym, jak sprzedawać droższe pakiety lub inne usługi.

Ważne: w strategii marketingowej dostarczamy wyjaśnień na temat działania każdego etapu lejka, tak abyś mógł bez wysiłku zrozumieć planowane przez nas działania - nawet jeśli znasz jedynie podstawy marketingu. Jeśli nie wiesz jak działają social media, google adwords, facebook ads, email marketing, content marketing czy też Google Analytics - wytłumaczymy Ci wszystko prostym do zrozumienia językiem

Co dokładnie
otrzymam?

Rdzeń owocnej strategii marketingowej to konkretny plan działania.
Mówi o tym jakie działania podejmować, kiedy i w jakiej kolejności.
Dobór działań jest zależny od Twojej dostępności czasowej oraz budżetu.

Konkretny plan działania

Po zaprojektowaniu obu lejków sprzedażowych, szeregujemy wszystkie
taktyki w logiczny plan działania, który zapewnia tobie jak najwyższy
zwrot z inwestycji przy minimalnym wysiłku.

Cele krótkodystansowe
Cele długodystansowe
Działania operacyjne
Monitoring - Pomiar i statystyki
Kalendarz działań i oś czasu.
Sekwencje automatyzacji
Marketing mix jest częścią strategii reklamowej
Klienci pozyskani przez Ciebie w pierwszych
miesiącach sprawiają, że Twój budżet się powiększa
i tym samym odblokowuje kolejne etapy planu.

Każde działanie jest opisane krok po kroku w wyczerpujący sposób
wewnątrz strategii. Tak aby klient znał dokładną instrukcję potrzebą do
wprowadzenia danej taktyki w życie. Unikamy marketingowego żargonu,
a jeśli temat jest zaawansowany – odsyłamy do sprawdzonych źródeł.

Zawsze dostosowujemy kanały komunikacji marketingowej i nasze plany
działania do potrzeb naszych klientów. Oznacza to, że jeśli Twój model
biznesowy jest eksperymentalny – możemy skupić się na
horyzoncie krótkoterminowym zamiast na planie 12-miesięcznym.

Na 50-100 stronach powiemy Ci dokładnie o tym co robić, oraz w jaki sposób to robić - krok po kroku.

Załóżmy, że jedną z dochodowych taktyk, którą zidentyfikowaliśmy dla Ciebie jest pisanie bloga, który ma dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy. Ale jak dokładnie to zrobić? Dostarczamy Ci konkrety. Listę 100 tematów na posty blogowe, które wybraliśmy analizując, na które zapytania najłatwiej Ci wypozycjonować się w Google.

Wybieramy jedynie takie słowa kluczowe, które mają wystarczająco dużą liczbę miesięcznych wyszukiwań, tak aby zapewnić Ci duży zwrot z inwestycji. Dzielimy tematy postów blogowych na 3 listy, które są skierowane do klientów na różnym etapie świadomości zakupowej. Pokazujemy Ci strukturę posta blogowego, która będzie najbardziej przekonująca dla Twoich klientów.

A ponieważ wiemy, że nie lubisz pisać, ale masz budżet marketingowy w wielkości 1000 PLN miesięcznie – tłumaczymy jak znaleźć dobrego, ale niedrogiego copywritera w Twojej niszy. Oddajemy w Twoje ręce dokument – brief, który możesz wysłać copywriterowi, aby wiedział na co zwracać uwagę, żeby w skuteczny sposób napisać Twoje posty.

Celem jest stworzenie dokumentu, który będzie jedynym źródłem, z jakiego będziesz musiał korzystać, aby osiągnąć swoje cele biznesowe. To bardzo konkretny harmonogram, który porządkuje taktyki opisane w całej strategii. Ten plan marketingowy określa najbardziej dochodowe działania, jakie jesteś w stanie podjąć w swojej obecnej sytuacji.

Jeśli masz mały budżet i niewiele wolnego czasu, rozpoczniemy od takich taktyk, które można wykorzystywać przy minimalnym wkładzie finansowym i niewielkim wysiłku. Do kolejnych taktyk przejdziemy w późniejszej części strategii - kiedy pierwsze działania wygenerują obroty pozwalające na zwiększenie Twojego budżetu.

Członkowie owocnego zespołu niejednokrotnie pokazali światu, że są w stanie generować duże zyski dla klientów. Sprawdź sam - poznaj dowolny opis przypadku u góry tej strony. Powód dla którego jesteśmy w stanie osiągać rezultaty, które osiągamy jest jeden - nigdy nie rozpoczynamy kampanii reklamowej bez opracowania solidnej strategii. Ty też nie powinieneś.

Budowanie wizerunku marki poprzez google adwords

Opracujemy Twoją
wizerunkową przewagę

W świecie, w którym Twojego potencjalnego klienta od konkurencji
dzieli jedynie kilka kliknięć, należy starannie zaplanować to, w jaki
sposób będziemy się wyróżniać - zarówno słowem jak i obrazem.

Wizerunkowe cele firmy
Architektura i standardy marki
Storytelling - Nasza opowieść
Jak się wyróżniamy
Pożądane Emocje
Logo i zasady ekspozycji.
Zasady komunikacji werbalnej
Typografia i hierarchia wizualna
Markowy styl ilustracji i fotografii
Personal branding

Starannie badamy Twoją konkurencję, aby upewnić się, że Twoja marka wyróżni się w korzystny sposób. Dobieramy odpowiednią paletę kolorów, styl i tworzymy wytyczne dla Twojego brandingu. Opracowujemy opowieść Twojej marki - w taki sposób, by wywoływała odpowiednie emocje w Twoich potencjalnych klientach i zdobyła ich zaufanie.

Skuteczny emotional branding pozwoli Ci uzyskać przewagę nad konkurencją już na pierwszy rzut oka. Takie strategiczne podejście do identyfikacji sprawi, że twoja marka zapisze się w pamięci klienta od pierwszego kontaktu i zostanie z nim aż do podjęcia decyzji zakupowej.

Do jakiego świata zaprosisz
swoich nowych klientów?

Czy opowieść Twojej firmy jest ciekawa? Czy jest wiarygodna?
Czy ta narracja skutecznie motywuje do współpracy z Tobą?

Tworzenie wizerunku marki krok po kroku
Ludzie nie zawsze zapamiętają,
co mówisz, a nawet co robisz,
ale zawsze pamiętają, jakie
wywołasz w nich uczucie.

Storytelling

Marka, to rodzaj doświadczenia.
Emocje, które należy starannie
zaprojektować i wdrożyć.

Oprócz wizerunku marki Owocni  oferują również personal branding

Marka bez osobowości, jest
jak piosenka bez melodii.

W jaki sposób sprawimy, że klienci będą rozpoznawać markę
nawet wtedy gdy nie będą widzieć jej logotypu?

To tylko niektóre z wielu zagadnień,
które pomożemy Ci rozwiązać.

Komunikacja marki na przykładzie Sport Starter Komunikacja marki na przykładzie Sport Starter

Pozwól naszym
klientom opowiedzieć Ci
o współpracy z nami

Jak wyceniamy projekty
strategii marketingowej?

5k
Strategia 5k
Masz plan na marketing w budżecie od 0 – 5,000 PLN miesięcznie.
Prowadzisz małą firmę, lub jesteś jeszcze na etapie pomysłu, więc wszystko trzeba zaplanować od zera. Pracujesz w pojedynkę, lub posiadasz mały zespół. Nie masz wiele czasu na prowadzenie marketingu.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
0 - 5,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 7500 PLN netto Płatne w 2 ratach po 3750 PLN
10k
Strategia 10k
Gdy na marketing planujesz od 5,000 – 10,000 PLN miesięcznie.
Twój budżet jest większy, więc
musimy poświęcić więcej czasu
na rozdysponowanie go w na-
jbardziej korzystny sposób.
Posiadasz zespół pracowników,
chcesz znacznie zwiększyć
rozmiar swojej firmy w ciągu
6-12 miesięcy.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
5,000 - 10,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 13000 PLN netto Płatne w 2 ratach po 6500 PLN
open
Strategia +
Jeśli na marketing przeznaczasz ponad 10,000 PLN miesięcznie.
Masz ambitne plany i pokaźny budżet marketingowy. Jeśli jeteś startupem technolgicznym lub startupem z branży blockchain to wariant dla Ciebie niezależnie od Twojego budżetu.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem większym niż 10,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 20000 PLN netto Płatne w 2 ratach po 10,000 PLN

Wprowadzenie strategii w życie

Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż
bezpośrednią, content marketing, czy planowanie
kampanii reklamowej na Facebooku – zawsze
dostaniesz od nas komplet informacji pozwalający
na wprowadzenie strategii w życie samodzielnie.

Jeśli Twój budżet na marketing wynosi przynajmniej
3000 PLN netto miesięcznie – przedstawimy Ci
również opcjonalną ofertę wprowadzenia strategii
marketingowej w życie za Ciebie.

Obsługa  strategii obejmuje także performance marketing

Na wszystkie pytania
odpowiedź brzmi:

Reklama, której powiesz tak

Czy moja strategia może skupić się na obszarach innych niż te wymienione powyżej?

Oczywiście, potrzeby naszych klientów są różne, dlatego każda strategia, którą tworzymy skupia się na tych elementach, które są ważne dla klienta. Poinformuj naszego konsultanta o tym czego potrzebujesz, a dobierzemy dla Ciebie rozwiązanie uszyte na miarę

Zależy mi na czasie. Czy moge liczyć na szybką realizację?

Tak! Większosć realizacji zamykamy w trzy tygodnie. Jeśli zależy Ci na szybkim wdrożeniu, możemy opracować niektóre elementy marketingu jeszcze przed ukończeniem strategii.

Czy macie doświadczenie w mojej branży?

Możemy strzelić w ciemno - tak! W ciągu 12 lat zrealizowaliśmy tysiące projektów, dlatego wyjątkowo rzadko zdarza nam sie pracować z nowymi branżami. Zapytaj naszego konsultanta o firmy podobne do Twojej, a z pewnością będzie w stanie podesłać przynajmniej kilka przykładów.

Czy możecie zająć się wdrożeniem strategii marketingowej za mnie?

Oczywiście, nasz zespół strategów składa się z samych praktyków ze świetnymi wynikami, dlatego marketerzy tworzący Twoją strategię bez problemów zajmą się jej wdrożeniem w życie. Strategia to zazwyczaj początek długoletniej relacji z naszymi klientami.
Zróbmy razem
coś fajnego
X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel.
Napisz kilka słów o swoim projekcie

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel.
Napisz kilka słów o swoim projekcie

Szybka wycena