Przemawianie
do zmysłów

Co znajdziesz w artykule

    Lepiej pamię­ta­my i jeste­śmy bar­dziej zaan­ga­żo­wa­ni w rze­czy, któ­re prze­ma­wia­ją do wie­lu zmy­słów.

    Czy możesz prze­mó­wić do więk­szej ilo­ści zmy­słów niż tyl­ko wzrok czy dotyk?

    Poszukaj moż­li­wo­ści doda­nia obra­zów, dźwię­ku – może nawet suge­stii zama­chów czy sma­ków w tek­ście lub obra­zach. Dźwięk jest oczy­wi­stym wybo­rem w przy­pad­ku fil­mów czy stron muzycz­nych, znajdź jed­nak sub­tel­ny spo­sób, by te same ele­men­ty wystę­po­wa­ły po naje­cha­niu na daną pozy­cję, klik­nię­ciu, wylo­go­wa­niu się i innych zwy­kłych czyn­no­ściach.
    Na górę
    Tworzymy świetne
    strony internetowe uwielbiane przez ludzi i Google
    Wyceń za darmo
    Efekt upływu
    czasu.
    Postrzeganie upły­wu cza­su jest bar­dzo subiek­tyw­ne. Wykorzystaj to w dzia­ła­niu.
    Jeśli ludzie muszą cze­kać, żeby sys­tem zała­do­wał tre­ści lub wyko­nał zada­nie, stwórz wra­że­nie, że rze­czy dzie­ją się szyb­ciej niż w rze­czy­wi­sto­ści.

    Używaj wol­niej­szych pre­lo­ade­rów – ludzie liczą cykle, nie mili­se­kun­dy. Możesz też zaofe­ro­wać jakąś roz­ryw­kę: ludzie zaan­ga­żo­wa­ni umy­sło­wo w jakieś zada­nie nie zauwa­ża­ją, jak dłu­go ono zaj­mu­je.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Prawdziwy geniusz w dziedzinie
    marketingu. Właściciel
    Ogilvy&Mather.
    Otrzymaj ofertę