Estetyka

Co znajdziesz w artykule

    Rzeczy ład­nie zapro­jek­to­wa­ne są postrze­ga­ne jako łatwiej­sze w uży­ciu.

    Atrakcyjne przed­mio­ty lepiej dzia­ła­ją – a przy­naj­mniej my postrze­ga­my je jako łatwiej­sze w uży­ciu.

    Czy oce­ni­łeś, jak atrak­cyj­na dla użyt­kow­ni­ków jest Twoja apli­ka­cja (lub stro­na)? Jesteśmy w sta­nie wię­cej wyba­czyć atrak­cyj­nym pro­jek­tom i zakła­da­my, że są (albo powin­ny być) łatwiej­sze w uży­ciu. Ciekawe jest to, że dobrze zapro­jek­to­wa­na stro­na czę­sto bar­dziej nada­je się do użyt­ku.
    Na górę
    Tworzymy świetne
    strony internetowe uwielbiane przez ludzi i Google
    Wyceń za darmo
    Przemawianie
    do zmysłów
    Lepiej pamię­ta­my i jeste­śmy bar­dziej zaan­ga­żo­wa­ni w rze­czy, któ­re prze­ma­wia­ją do wie­lu zmy­słów.
    Czy możesz prze­mó­wić do więk­szej ilo­ści zmy­słów niż tyl­ko wzrok czy dotyk?

    Poszukaj moż­li­wo­ści doda­nia obra­zów, dźwię­ku – może nawet suge­stii zama­chów czy sma­ków w tek­ście lub obra­zach. Dźwięk jest oczy­wi­stym wybo­rem w przy­pad­ku fil­mów czy stron muzycz­nych, znajdź jed­nak sub­tel­ny spo­sób, by te same ele­men­ty wystę­po­wa­ły po naje­cha­niu na daną pozy­cję, klik­nię­ciu, wylo­go­wa­niu się i innych zwy­kłych czyn­no­ściach.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Ojciec Apple inc. Ikona
    rewolucji w marketingu,
    biznesie i designie.
    Otrzymaj ofertę