Zanim zaczniesz czytać tą treść, upewnij się, że znasz podstawowe pojęcia dotyczące projektowania stron internetowych. Rozumiesz zagadnienie współczynnika konwersji, wiesz co oznacza parametr odrzuceń i nie jest Ci obce ogólne pojęcie o architekturze informacji serwisów internetowych. Gotowy? No to zaczynamy...
Zanim zadasz pierwsze pytanie polecanemu projektantowi nowej strony, powinieneś sprawdzić także jego portfolio. Jeśli jego wcześniejsze prace nie odznaczały się intuicyjną nawigacją, to nie ma nie powinieneś tracić czasu i wierzyć że akurat w pracy nad Twoim projektem dozna on olśnienia.
Ile czasu spędzisz na planowaniu i badaniach?
Projektowanie strony ukierunkowanej na rezultaty wymaga planowania i badania, zatem zanim twój projektant zacznie pracę, upewnij się, że przeznacza odpowiednią ilość czasu na podstawową analizę twojej działalności, konkurencji i rynku. To ważna część pracy, ponieważ pomaga twojemu projektantowi spojrzeć na wszystko z szerszej perspektywy i sprawdzić, jaką przewagą konkurencyjną wykazują się podobne projekty. Bywa, że dobre rezultaty nie są bezpośrednim efektem optymalizacji strony, ale oznaczają robienie wszystkiego lepiej niż konkurencja.
Zapytaj go także, czy analizuje aktualny ruch na stronie przed podjęciem decyzji projektowych? Analiza danych na twojej stronie pozwoli projektantom zapoznać się z informacjami, które umożliwią podjęcie lepszych decyzji. Analiza obecnej sytuacji, pomoże zidentyfikować zalety strony i zidentyfikować słabe miejsca. Na przykład, co zrobić w przypadku, gdy pomimo tego, że twój blog ma lojalnych odwiedzających, to reszta strony nie cieszy się podobną popularnością? Albo jeśli jedna z twoich stron ma mniejszy współczynnik odrzuceń, to czy można wprowadzić usprawnienia na innych podstronach?
Ile czasu powinno zajmować planowanie i badanie? W dobrym studio graficznym, przeznacz się od 5 do 40 godzin na taką analizę. Może wydawać się, że jest to sporo, ale takie rzeczy jak struktura treści, sposób przedstawienia i ogólna funkcjonalność strony, a także inne szczegóły, muszą być wcześniej zaplanowane.
Ukierunkowany na rezultaty projektant posiada podstawowe pojęcie o funkcjonalności stron internetowych. Wie, jak poruszają się odwiedzający i będzie potrafił odpowiednio się nimi zająć, pomagając ci osiągnąć twoje cele (subskrypcje, wyniki, sprzedaż).
Czasami bywa tak, że cele nowego projektu strony, lub przeprojektowanej strony, powiązane są z rzeczami, których nie można łatwo zmierzyć, jak np. zwiększona rozpoznawalność marki. Jednak jeśli szukasz sposobu na analizę stopy zwrotu z twojej inwestycji, zatrudnienie odpowiedniego projektanta, który pomoże tobie osiągnąć realne cele, jest jedynym słusznym wyborem.
1 | A co jeśli wasz projekt po prostu mi się nie spodoba? | odpowiedź |
2 | Jak obsługujecie małe i początkujące firmy? | odpowiedź |
3 | Jak wygląda współpraca na odległość? | odpowiedź |
4 | Jaką gwarancję jakości otrzymam? | odpowiedź |
5 | Ile wynosi minimalny budżet projektu? | odpowiedź |
6 | Jak rozpocząć współpracę? | odpowiedź |
Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!
Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
UDZIEL WSPARCIA
Kliknij tutaj!
Zawsze cieszą nas komentarze i przykłady, które odnoszą się ściśle do komentowanych treści, bądź też zawierają dodatkowe, wzbogacające pierwotny materiał informacje. Staramy się blokować wpisy zawierające obelżywy język lub mające charakter spamu, oraz na bieżąco moderować poziom dyskusji, aby odpowiadał on standardom, które wyznaczamy.
1. Pozostawmy to miejsce wolne od reklam.
2. Dyskutujemy o ideach, bez zarzutów osobistych.
3. Nie publikujemy multimediów.