Prawdopodobnie za chwilkę dokonasz wyboru firmy, która będzie tworzyła stronę dla Twojego biznesu. Od tej decyzji zależeć będzie, czy Twój biznes wypłynie na szerokie wody, czy utonie w morzu śmieci. Jak podejmiesz tą decyzję? Wiesz jak odróżnić pracę wybitnego programisty od początkującego, niechlujnego studenta? Rozumiesz pojęcia pozycjonowania, architektury informacji, współczynnika konwersji, współczynnika odrzuceń? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi NIE, to jak zorientujesz się, czy ktoś nie nabija Cię w butelkę? Gdzie leży tajemnica niskiej ceny? Jakie triki stosują podejrzanie tanie firmy? Koniecznie czytaj dalej…
Przyciągać odwiedzających i zmieniać ich w klientów. Zadanie brzmi prosto, jednak w praktyce jest trudniej niż mogło by się wydawać. Cały sekret polega na tym, aby projektować przestrzeń z punktu widzenia kupującego. Jednak największą trudnością jest to, że kupujących są tysiące i każdy z nich jest inny. Na szczęście istnieje wiele sprawdzonych praktyk, które pomogą nam w tym zadaniu. Jeśli zastanawiasz się co sprawia, że niektóre sklepy internetowe sprzedają jak szalone, podczas gdy inne nie robią tego wcale, ten artykuł stworzyliśmy właśnie dla Ciebie.
To, w jaki sposób przeglądamy sieć, ewoluuje – dzięki rosnącej liczbie tabletów, smartfonów, laptopów, telewizorów a dziś nawet okularów. Responsywny webdesign nie jest kolejnym trendem. To podejście do projektowania stron www, które koncentruje się na doświadczeniu użytkownika, dopasowując naszą stronę do urządzenia na którym jest wyświetlana. Jeśli na poważnie myślisz o biznesie w sieci, to powinien być obowiązkowy artykuł.
Twoi klienci nie będą używać tego, czego nie mogą odnaleźć. Obecny charakter biznesu w sieci wymaga (i umożliwia) planowania zachowań konsumenckich w stopniu dotychczas niespotykanym. To dlatego architektura informacji, jest dziś kluczowym składnikiem sukcesu stron internetowych. W tym artykule, wyjaśniamy dokładnie czym jest architektura informacji i podpowiadamy w jaki sposób możesz zaplanować ją na własną rękę. Czytaj uważnie. Posiadanie takiej wiedzy, naprawdę się opłaca.
Twoja strona wciąż przyciąga nowych użytkowników, ale ma to coraz mniejszy wpływ na stan Twojego konta? Podświadomie czujesz, że wirtualna siedziba Twojej firmy się starzeje? Jest więc wielce prawdopodobne, że Twoja witryna potrzebuje przeprojektowania. Na szczęście, jesteś we właściwym miejscu. Dowiedz się od czego zacząć odświeżenie swojej witryny, a czego koniecznie się wystrzegać. Poznaj najlepsze praktyki przeprojektowywania stron internetowych.
Zastanawiasz się jak udoskonalić swoją stronę internetową, tak, aby działała szybciej, bezpieczniej i zyskowniej. A może po prostu chcesz mieć pewność, że będzie się wyświetlała porządnie na wszystkich urządzeniach podłączonych do internetu. Tak, jak ruch uliczny potrzebuje regulacji, by działać bezpieczniej i sprawniej, również działalność w internecie może skorzystać na wprowadzeniu wspólnych dla wszystkich zasad działania. W wirtualnej rzeczywistości rolę tę spełniają standardy tworzenia witryn – dowiedz się, jak stosować je w praktyce.
Czy nie zastanawia Cię dlaczego, klienci uciekają z Twojej strony i surfują dalej (u konkurencji) w poszukiwaniu tego, co chcieli (i mieli) znaleźć u Ciebie? Za pomocą statystyk, możemy mierzyć nie tylko ilość wejść i wyść z witrynę, ale co bardzo ważne ilość tych wyjść, które nazywane są odrzuceniami. Powinno zainteresować Cię, dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę zanim zapoznają się z jej zawartością. W tym artykule otrzymasz konkretne wskazówki jak możesz temu zaradzić. Taka wiedza to przecież czysty zysk.
Istnieje zaskakująco wiele stron, które masowo tracą potencjalnych klientów. W pierwszej chwili budzą wielki zachwyt, po którym szybko następuje równie wielkie rozczarowanie. O ile stworzenie dobrego „pierwszego wrażenia” w Internecie jest stosunkowo proste, to budowanie prawdziwego zaufania wymaga zdecydowanie więcej wysiłku. Dlatego stworzyliśmy listę najważniejszych, łatwych do zaimplementowania rozwiązań, które pomagają zwiększać wiarygodność od pierwszego kliknięcia.
Gdy dochody z biznesu rosną, kierownictwa firm z przyjemnością wydają więcej pieniędzy na reklamę.
Gdy rośnie współczynnik konwersji, to wszelkie metody reklamy zaczynają być tańsze. Zatem im większy jest współczynnik konwersji, tym więcej reklam można kupić, zdobywając tym samym coraz więcej klientów. Takie działania często lawinowo powiększają udział firmy w rynku – a wszystko zaczyna się właśnie od współczynnika konwersji. To dlatego mądre firmy tak chętnie go optymalizują.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.