W internecie nie dostaniesz drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Strona firmowa, która wywiera najlepsze wrażenie, w większości przypadków, zgarnia klienta. Co ważne, każdego klienta. Dziś, jutro i pojutrze. Ta sytuacja jest inna niż w prawdziwym świecie, w którym Twój profesjonalizm i szansa porozmawiania z klientem stanowią o sile Twojego biznesu. Chcesz dowiedzieć się jak projektować nowoczesne strony firmowe, które wygrywają? Koniecznie przeczytaj ten artykuł.
W świecie hiperkonkurencji, lider zgarnia wszystko.
W miejscu w którym jedno kliknięcie dzieli Twoich klientów
od sąsiada z branży, a do tego klient może być w dwóch miejscach na raz, bycie średnim oznacza bycie nikim. Twoja konkurencja pewnie jeszcze dziś marnuje pieniądze na tworzenie strony www o przeciętnej jakości. Jeśli myślisz poważnie o biznesie w sieci, koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Prawdopodobnie za chwilkę dokonasz wyboru firmy, która będzie tworzyła stronę dla Twojego biznesu. Od tej decyzji zależeć będzie, czy Twój biznes wypłynie na szerokie wody, czy utonie w morzu śmieci. Jak podejmiesz tą decyzję? Wiesz jak odróżnić pracę wybitnego programisty od początkującego, niechlujnego studenta? Rozumiesz pojęcia pozycjonowania, architektury informacji, współczynnika konwersji, współczynnika odrzuceń? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi NIE, to jak zorientujesz się, czy ktoś nie nabija Cię w butelkę? Gdzie leży tajemnica niskiej ceny? Jakie triki stosują podejrzanie tanie firmy? Koniecznie czytaj dalej…
Przyciągać odwiedzających i zmieniać ich w klientów. Zadanie brzmi prosto, jednak w praktyce jest trudniej niż mogło by się wydawać. Cały sekret polega na tym, aby projektować przestrzeń z punktu widzenia kupującego. Jednak największą trudnością jest to, że kupujących są tysiące i każdy z nich jest inny. Na szczęście istnieje wiele sprawdzonych praktyk, które pomogą nam w tym zadaniu. Jeśli zastanawiasz się co sprawia, że niektóre sklepy internetowe sprzedają jak szalone, podczas gdy inne nie robią tego wcale, ten artykuł stworzyliśmy właśnie dla Ciebie.
Większość rozmów o kolorach i perswazji w dzisiejszych czasach bazuje na przeczuciach, dowodach pochodzących z anegdot i reklam, które mydlą nam oczy „kolorami umysłu”. Starożytni egipcjanie wierzyli z taką samą siłą, że kolor żółty potrafi leczyć choroby, jak średniowieczni europejczycy wierzyli w to że świat jest płaski. I choć ludzie od wieków powtarzają te zabobony, to rzeczywistość zdaje sie mieć inną barwę. Sprawdziliśmy najbardziej wiarygodne badania na temat teorii koloru i perswazji. Oto ich wyniki…
To, w jaki sposób przeglądamy sieć, ewoluuje – dzięki rosnącej liczbie tabletów, smartfonów, laptopów, telewizorów a dziś nawet okularów. Responsywny webdesign nie jest kolejnym trendem. To podejście do projektowania stron www, które koncentruje się na doświadczeniu użytkownika, dopasowując naszą stronę do urządzenia na którym jest wyświetlana. Jeśli na poważnie myślisz o biznesie w sieci, to powinien być obowiązkowy artykuł.
Inteligentne strony internetowe wyznaczają nowe standardy projektowania w sieci. Są intuicyjne, praktyczne i niewiarygodnie efektywne. Być może jeszcze dziś Twoja konkurencja marnuje pieniądze na budowanie zwykłej strony www. Tworzonej w oparciu o średniowieczne idee stosowane w druku. Archaiczne spisy treści i mapy stron. Jeśli rozglądasz się za nowoczesną stroną i czytasz ten tekst, to masz więcej szczęścia niż oni. Za chwilę dowiesz się jak podnieść poprzeczkę i dostarczyć klientom oświadczeń, które przynoszą zyski dziś i będą przynosić jutro.
Jeśli właśnie ukończyłeś pracę nad nową stroną
i zaczynasz odkrywać mechanikę pozycjonowania,
w wyszukiwarkach nie mogłeś trafić lepiej!
Zaprosiliśmy prawdziwe gwiazdy polskiej sceny SEO
do podzielenia się najcenniejszą poradą, którą powinien otrzymać początkujący przedsiębiorca internetowy. Najpierw zdobądź darmową wiedzę, za którą
wielkie firmy płacą im wielkie pieniądze, a potem
zacznij śledzić każdego z nich!
Świat projektantów wolny jest od politycznych parytetów.
W sposób naturalny reguluje się sam. W świecie projektowania mody kobiety już dawno stały się gigantami branży. Jednak w młodym środowisku projektowania stron nie widać wielu kobiet, to na horyzoncie pojawiają się już postacie, które mogą stać się symbolami branży na miarę Coco Chanel. Zdecydowanie warto zapoznać się z ich projektami i ocenić ich twórczość.
Najważniejszym zadaniem witryn uczelni powinno być to, aby przekazać dużą ilość informacji w jak najprostszej i najbardziej przystępnej formie. Z reguły mają one do spełnienia dziesiątki celów. Muszą dostarczyć niezbędnych informacji studentom (zarówno nowym, obecnym, jak i absolwentom) i nierzadko pracownikom naukowym. Zobacz jak powinna wyglądać projekt graficzny wzorowej strony uczelni oraz poznaj te, które z pewnością odstraszą kandydatów na studia.
Minimalizm pozwala osiągać fantastyczne efekty przy, zdawać by się mogło zastosowaniu minimalnej ilości środków. Prawda jest jednak taka, że aby projekty stron www, były tak proste jak to tylko możliwe, trzeba włożyć zdecydowanie większy wysiłek, niż to ma miejsce w klasycznych “kolarzach”. W tym artykule omawiamy kilka ważnych zasad, którymi powinieneś się kierować podczas projektowania stron, które zadziwiają pięknem swojej prostoty i przedstawiamy najlepsze przykłady minimalistycznych stron internetowych.
Czy kiedykolwiek, miałeś ochotę pożreć swój monitor?
Jeśli nigdy, nie było Tobie dane doświadczyć tego uczucia, to przedstawiamy Ci listę dwunastu, naszym zdaniem, wyjątkowych wzorów i przykładów stron dla restauracji i konfekcjonerii. Jeśli chcesz sprawić, aby Twoja strona również była porządana przez serca (i żołądki), to koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Zastanawiasz się, dlaczego niektóre blogi mają setki lojalnych fanów i dziesiątki pozytywnych komentarzy pod każdym postem, podczas gdy inne świecą pustkami, i to pomimo widocznych wysiłków ich autorów? W tym artykule poznasz nowoczesne trendy w projektowaniu blogów, dowiesz się, na co zwracać uwagę podczas blogowania i poznasz blogi, które podziwia cały świat.
Dobra nawigacja to fundament każdej, uwielbianej strony internetowej. Decyduje nie tylko o tym, czy starannie przygotowane informacje zostaną odnalezione, ale także wpływa na wartość współczynnika odrzuceń (bouncing rate) oraz czas jaki użytkownicy spędzają na stronie. W większości przypadków, sprawdzają się proste, intuicyjne i konwencjonalne rozwiązania. W tym artykule podpowiadamy które rozwiązania sprawdzają się dobrze i prezentujemy kilka wyjątkowych przykładów, które oczarowały świat.
Im prędzej zdasz sobie sprawę, że w społeczności internetowej każdy zajęty jest wyłącznie sobą, tym prędzej zmienisz tą wiedzę w w realne zyski. Ludzi naprawdę nie interesują urodziny Twojego handlowca Grzesia, czy kolejna seria “tajnych zdjęć” z działalności operacyjnej sekretariatu. Poznaj najczęściej popełniane będy, przez firmy, które przez obecność w serwisach społecznościowych tracą znacznie więcej, niż zyskują.
Chyba nigdy dotąd nie istniało narzędzie tak bardzo ułatwiające dostęp przedsiębiorcom do klientów. Społeczności są zapowiedzią, kompletnej rewolucji w marketingu. To siła, która w przyszłości będzie budować i niszczyć biznes każdego rozmiaru. I choć “social marketing” nie pozostawia biznesowi, wiele miejsca do skutecznej promocji jaką znamy dziś, to daje też wiele nowych możliwości, pozyskiwania nowych klientów. Poznaj sposoby i wskazówki korzystania z social mediów, które zwiększą twoje szanse na rynku. Nie pozwól się wyprzedzić!
Zastanawiasz się, czy Twoje działania na Facebooku czy Google+ przyniosą zyski? Badania wskazują, że 76% firm, traci na Facebook’u czas i pieniądze. Jest też dobra wiadmość. Mierzenie zwrotu z inwestycji w social mediach jest możliwe! Trudność polega na tym, że niełatwo jest zbadać wiele jej elementów. Poznaj metody i skorzystaj ze wskazówek, które proponujemy, a zobaczysz jak owocuje praca poświęcana na marketing w internecie.
Gdybyś wystawił reklamę w gazecie, płaciłbyś za jej czas ukazywania się, bez możliwości monitorowania skuteczności. W przypadku reklamy internetowej typu PPC płacisz dopiero wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę, a nie jedynie go ją zobaczy. Reklama internetowa może być skuteczna i przynosić duże zyski bez nadwyrężania budżetu i ciężkiej pracy. Omawiamy podstawowe zagadnienia reklam PPC, oraz podpowiadamy jak stworzyć kampanię, która wygra z konkurencją.
Google+ rośnie w siłę szybciej niż Facebook i Twitter razem wzięci. W przeciwieństwie do konkurencji, Google oferuje użytkownikom bezkonkurencyjne środowisko złożone z wszystkich swoich usług, i wygra (naszym zdaniem) walkę o internetową społeczność. W tym przewodniku pomożemy wam zrozumieć znacznie tego zjawiska dla biznesu. Przedstawimy proste instrukcje, jak zoptymalizować stronę firmową i używać przydatnych narzędzi. Podpowiemy, o czym pisać, aby zwiększyć ilość fanów i przedstawimy przykłady stron, które wygrywają.
Są bannery, na które nie zwracamy uwagi. Są też takie, które nas denerwują. Jednak wśród nich można spotkać także te, które przyciągają klientów jak magnes. Pomimo tego, że nikt jeszcze nie wymyślił przepisu na banner idealny, istnieją pewne wskazówki, które pomogą Twojej kampanii reklamowej skutecznie przyciągnąć nowych klientów. Przedstawiamy najskuteczniejsze z nich, które osobiście przetestowaliśmy.
Twitter oznacza sukces! Ten darmowy serwis społecznościowy, umożliwia mikroblogowanie na naprawdę dużą skalę! Krótkie wiadomości, liczące tylko 140 znaków, zawojowały sieć i bardzo szybko stały się platformą wymiany informacji, także tych biznesowych. Każdy marzący o sukcesie handlowiec, powinien znać możliwości, jakie daje mu Twitter. W tym kompletnym przewodniku, opisujemy wszystko to, co powinieneś wiedzieć o doładowyaniu marketingu przy użyciu Twittera.
Głowisz się jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu? Poznaj Content marketing. Strategię nowych czasów, która stanowi główny oręż, również w marketingu Owocnych. Jeśli techniki, na których polegałeś dotychczas, już nie działają. Nie udaje się też zamiana osób, które już odwiedzają stronę w dochodowych klientów. To odpowiedzią może być tworzenie zawartości, która przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do działania (zakupów). Dowiedz się jak działa content marketing, i ile możesz dzięki niemu zyskać.
Założenie strony na Facebooku wydaje się proste. Pomimo tego ogromna większość firm, straszy na “fejsie” martwymi “zombi stronami”, z których nowych fanów odrzuca smród przeterminowanych informacji. Chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób zwiększyć ruch na Facebooku, poprawić popularność Twojej strony internetowej i zwielokrotnić zyski? Ten artykuł wyjaśni Ci to wszystko, krok po kroku.
E-mail marketing jest prosty, szybki i niedrogi a do tego zapewnia naprawdę wysoki zwrot z inwestycji. Dlatego, albo już wykorzystujesz e-maile, albo wkrótce zaczniesz to robić. Niestety epoka e-mail marketingu na “chybił-trafił” zakończyła się. Czas, skupić się na tych pomysłach, które naprawdę mają znaczenie. Przestań czytać artykuły opisujące „7 słów, których NIGDY nie powinieneś używać w e-mailach” i skup się na tych trzech najważniejszych technikach prowadzenia efektywnej kampanii e-mail marketingowej.
Wszyscy wiemy, że pozostawanie w stałym kontakcie z odwiedzającymi nasze strony internetowe, prędzej czy później zamienia się w biznes. Jednak niewielu z nas wie, jak się do tego zabrać. W tym artykule prezentujemy 10 prostych i skutecznych sposobów, które pomogą Ci zwiększyć ilość zapisów do Twojej subskrypcji i uczyni tę czynność prostszą w obsłudze. Ps: Nie powtarzaj tego nikomu, ale to także jeden z największych sekretów pomagających zwiększyć ilości użytkowników, którzy powracają na Twoje strony.
Nie muszę odwiedzać moich dwudziestu ulubionych serwisów, bo teraz one przychodzą do mnie. I to w sposób znacznie wygodniejszy niż email. Tak miliony ludzi opisuje radość z używania RSS. Chciałbyś móc powiedzieć stronie internetowej, aby dawała Ci znać o każdej swojej nowej informacji czy aktualizacji? Poznaj kanał RSS i, na początek, poczęstuj się wspaniałym kanałem od owocnych.
Twoi klienci nie będą używać tego, czego nie mogą odnaleźć. Obecny charakter biznesu w sieci wymaga (i umożliwia) planowania zachowań konsumenckich w stopniu dotychczas niespotykanym. To dlatego architektura informacji, jest dziś kluczowym składnikiem sukcesu stron internetowych. W tym artykule, wyjaśniamy dokładnie czym jest architektura informacji i podpowiadamy w jaki sposób możesz zaplanować ją na własną rękę. Czytaj uważnie. Posiadanie takiej wiedzy, naprawdę się opłaca.
Twoja strona wciąż przyciąga nowych użytkowników, ale ma to coraz mniejszy wpływ na stan Twojego konta? Podświadomie czujesz, że wirtualna siedziba Twojej firmy się starzeje? Jest więc wielce prawdopodobne, że Twoja witryna potrzebuje przeprojektowania. Na szczęście, jesteś we właściwym miejscu. Dowiedz się od czego zacząć odświeżenie swojej witryny, a czego koniecznie się wystrzegać. Poznaj najlepsze praktyki przeprojektowywania stron internetowych.
Zastanawiasz się jak udoskonalić swoją stronę internetową, tak, aby działała szybciej, bezpieczniej i zyskowniej. A może po prostu chcesz mieć pewność, że będzie się wyświetlała porządnie na wszystkich urządzeniach podłączonych do internetu. Tak, jak ruch uliczny potrzebuje regulacji, by działać bezpieczniej i sprawniej, również działalność w internecie może skorzystać na wprowadzeniu wspólnych dla wszystkich zasad działania. W wirtualnej rzeczywistości rolę tę spełniają standardy tworzenia witryn – dowiedz się, jak stosować je w praktyce.
Czy nie zastanawia Cię dlaczego, klienci uciekają z Twojej strony i surfują dalej (u konkurencji) w poszukiwaniu tego, co chcieli (i mieli) znaleźć u Ciebie? Za pomocą statystyk, możemy mierzyć nie tylko ilość wejść i wyść z witrynę, ale co bardzo ważne ilość tych wyjść, które nazywane są odrzuceniami. Powinno zainteresować Cię, dlaczego ludzie opuszczają Twoją stronę zanim zapoznają się z jej zawartością. W tym artykule otrzymasz konkretne wskazówki jak możesz temu zaradzić. Taka wiedza to przecież czysty zysk.
Istnieje zaskakująco wiele stron, które masowo tracą potencjalnych klientów. W pierwszej chwili budzą wielki zachwyt, po którym szybko następuje równie wielkie rozczarowanie. O ile stworzenie dobrego „pierwszego wrażenia” w Internecie jest stosunkowo proste, to budowanie prawdziwego zaufania wymaga zdecydowanie więcej wysiłku. Dlatego stworzyliśmy listę najważniejszych, łatwych do zaimplementowania rozwiązań, które pomagają zwiększać wiarygodność od pierwszego kliknięcia.
Gdy dochody z biznesu rosną, kierownictwa firm z przyjemnością wydają więcej pieniędzy na reklamę.
Gdy rośnie współczynnik konwersji, to wszelkie metody reklamy zaczynają być tańsze. Zatem im większy jest współczynnik konwersji, tym więcej reklam można kupić, zdobywając tym samym coraz więcej klientów. Takie działania często lawinowo powiększają udział firmy w rynku – a wszystko zaczyna się właśnie od współczynnika konwersji. To dlatego mądre firmy tak chętnie go optymalizują.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.