Masz świetną firmę? Rozwijaj ją szybciej!

Powierz swój marketing w ręce agencji reklamowej, która od 12 lat sprawia,
że małe firmy stają się większe.
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Przeczytaj historie naszych kampanii

Jak sprawiliśmy, że London Nest po 30 dniach nie miał miejsca na nowych klientów?

Optymalizujemy marketing dla londyńskiej sieci hosteli.

Przeczytaj pełną historię

London Nest pomaga studentom i młodym pracownikom z całego świata znaleźć zakwaterowanie w najpiękniejszych miejscach w Londynie.
Właściciel zwrócił się do nas z palącym problemem. Od dłuższego czasu nie otrzymywał wystarczającej liczby zapytań, aby jego biznes funkcjonował poprawnie. Zbliżający się rok akademicki stanowił ostatnią szansę na uratowanie sytuacji.

“Musieliśmy wygenerować więcej leadów dla naszego biznesu i musieliśmy mieć pewność, że nam się to uda. Dlatego postanowiliśmy skontaktować się z najbardziej doświadczonym zespołem, jaki byliśmy w stanie znaleźć“

Alexandre UselliDyrektor zarządzający
Doprowadzenie kampanii do rentownego poziomu to zazwyczaj zadanie wymagające około 2-3 miesięcy pracy. Chcieliśmy wykorzystać nasze doświadczenie tak, aby ten czas skrócić do minimum.

Rozwiązanie

Czasu było wyjątkowo mało, dlatego po przeanalizowaniu sytuacji biznesowej klienta zdecydowaliśmy się skoncentrować nasze działania na trzech filarach:
  1. Zaprojektowanie bardziej przekonującej strony
  2. Uruchomienie kampanii reklamowej na Facebooku
  3. Uruchomienie kampanii reklamowej w Google AdWords

“Sposób w jaki Owocni podeszli do naszej sytuacji sprawił, że od razu poczuliśmy się w dobrych rękach. Działali bardzo szybko i profesjonalnie. Nigdy nie natrafiliśmy na agencję, której tak zależało na zapewnieniu nam oczekiwanych wyników.”

Alexandre UselliDyrektor zarządzający

Rezultaty

Po miesiącu współpracy London Nest nie miał już miejsca na nowych klientów. Oto rezultaty, które udało nam się osiągnąć:

“Sposób w jaki Owocni podeszli do naszej sytuacji sprawił, że od razu poczuliśmy się w dobrych rękach. Działali bardzo szybko i profesjonalnie. Nigdy nie natrafiliśmy na agencję, której tak zależało na zapewnieniu nam oczekiwanych wyników.”

Alexandre UselliDyrektor zarządzający

Jak pomogliśmy Pani Monice założyć i rozkręcić swój mały biznes fotograficzny.

Od opracowania strategii, poprzez stworzenie strony, aż po sam marketing.

Przeczytaj pełną historię

Pani Monika od zawsze marzyła o tym, żeby jej pasja – fotografia, stała się jej sposobem na życie.
Skontaktowała się z nami posiadając jedynie bardzo wstępny zarys pomysłu na swoje małe studio.
Potrzebowała pomocy we wszystkim – w wybraniu niszy, stworzeniu odpowiedniej strategii, zbudowaniu marki, zaprojektowaniu strony, oraz w samym marketingu.

“W głowie miałam jedynie swoje małe marzenie. Resztę oddałam w ręce Owocnych.”

Monika MarchewkaWłaścicielka Akuku

Rozwiązanie

Opracowaliśmy strategię biznesowo-marketingową. Wybraliśmy dla Pani Moniki niezagospodarowaną w Trójmieście niszę – fotografię dziecięcą. Jej studio nazwaliśmy przyjaźnie brzmiącą nazwą Akuku.
Początkowy marketing ograniczony był niewielkim budżetem Pani Moniki, dlatego naszym pierwszym kanałem pozyskiwania klientów były ulotki z pięknymi zdjęciami zostawiane na ladach sklepów z artykułami dziecięcymi.
W miarę pozyskiwania pierwszych klientów, byliśmy w stanie zwiększyć budżet – opracować identyfikację wizualną, stworzyć stronę, wypozycjonować ją w wyszukiwarce Google oraz rozpocząć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie.

“Owocni dopasowali się do mojego niewielkiego budżetu. Opracowali plan działania, który zdobył pierwszych klientów przy minimalnych kosztach.”

Monika MarchewkaWłaścicielka Akuku

Rezultaty

Po 4 miesiącach naszych działań Pani Monika mogła zrezygnować z pracy na etacie i w pełni poświęcić się fotografii dziecięcej.
Po 6 miesiącach klientów było na tyle dużo, że musieliśmy zacząć podnosić ceny sesji.
Obecnie Pani Monika pracuje 3 miesiące w roku. Za zarobione w tym czasie pieniądze podróżuje przez kolejne 9.

“Owocni pomogli mi w krótkim czasie osiągnąć pełną finansową niezależność. Dziękuję! :))”

Monika MarchewkaWłaścicielka Akuku

Jak Dlabs dzięki nam odbył 153 nowych spotkań biznesowych w 8 miesięcy.

Prowadzimy marketing b2b dla software house’u z fantastycznymi wynikami.

Przeczytaj pełną historię

Dlabs to software house projektujący rozwiązania sztucznej inteligencji dla dużych firm.

 

Najbardziej palącym problemem dla Przemysława Majewskiego, CEO Dlabs, był brak przewidywalnego systemu pozyskiwania klientów. W tej niszy negocjacje potrafią trwać miesiącami, zlecenia są duże, ale o ile CEO nie pracował na dwa etaty – nowych zleceń nie było.

“Poprosiliśmy Owocnych o zaprojektowanie i wprowadzenie w życie skalowalnego systemu marketingu dla Dlabs. Nie chcieliśmy już stresować się chaosem, który pojawia się, gdy zleceń trzeba szukać samemu. Taka sytuacja często stawia firmę pod znakiem zapytania.”

Przemysław MajewskiWspółzałożyciel

Rozwiązanie

Stworzyliśmy kompleksową strategię docierania do potencjalnych klientów b2b oraz umawiania z nimi spotkań. Strategia opierała się o bezpośredni kontakt na Linkedinie, poprzez e-mail oraz przy pomocy poczty tradycyjnej. Target składał się z osób decyzyjnych w dużych firmach, które mogłyby skorzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji.
Wyznaczyliśmy kilkanaście grup docelowych, zaprojektowaliśmy cały system precyzyjnego odnajdywania potencjalnych klientów oraz schemat prowadzenia wstępnych rozmów. Przejęliśmy całą komunikację z potencjalnymi klientami aż do etapu pierwszego telefonu. Ustalenie szczegółów projektu oraz odbywanie spotkań biznesowych leżało po stronie D-labs

“Lejek marketingowy opracowany przez Owocnych okazał się być piekielnie skuteczny. A przede wszystkim - w 100% skalowalny.”

Przemysław MajewskiWspółzałożyciel

Rezultaty

Po ośmiu miesiącach dzięki naszym działaniom D-labs umówił się na 153 spotkania biznesowe.

“Owocni w trochę ponad pół roku umówili nas na więcej spotkań niż udało nam się odbyć przez ostatnie 4 lata. Po raz pierwszy od kiedy istniejemy możemy swobodnie powiększać zespół, nie martwiąc się o to, że w pewnym momencie może zabraknąć pracy dla nowych osób.”

Przemysław MajewskiWspółzałożyciel

Jak Michael pomógł The Book of Everyone podwoić obroty do 26 000 000 PLN w niecałe 12 miesięcy.

Jeden z Owocnych marketerów usprawnia marketing sklepu e-commerce.

Przeczytaj pełną historię

The Book of Everyone to sklep e-commerce, która umożliwia natychmiastowe stworzenie oraz kupno spersonalizowanych książek. Takie książki to pięknie zaprojektowane prezenty, wypełnione ciekawymi faktami i ciekawostkami.
Michael Julian, jeden z Owocnych marketerów, spędził 12 miesięcy pracując jako Chief Marketing Officer w The Book of Everyone.

 

Największym problemem The Book of Everyone był brak dobrze prowadzonych pomiarów.

"Zanim dołączyłem do The Book of Everyone, marketingowi brakowało struktury. Produkt był świetny, więc się sprzedawał. Jednak brak dobrze określonej metodologii pomiaru rezultatów sprawił, że nie można było podejmować dochodowych decyzji na temat kolejnych ruchów marketingowych.”

Michael JulianJeden z Owocnych Marketerów

Rozwiązanie

W celu opracowania strategii działania na najbliższy rok, Michael zebrał wszystkie posiadane dane na temat sprzedaży i uporządkował je względem kanału (Facebook, Google AdWords, Bing, itp.) oraz rynku (USA, UK itp.).
Przy użyciu metody scenariuszowej przeprowadził analizę tego jak poprawa kluczowych wskaźników, takich jak współczynnik konwersji czy średnia wartość zamówienia wpłynie na długoterminowy zysk.
Na podstawie wyciągniętych wniosków, Michael wprowadził kilkanaście dochodowych zmian na stronie oraz w procesie sprzedażowym, jednak najbardziej obiecującą hipotezą dla wzrostu the Book of Everyone wydało się być usprawnienie marketingu posprzedażowego.

“Całościowe spojrzenie na model biznesowy The Book of Everyone uświadomiło mi, że najbardziej obiecujący wzrost w tym przypadku będzie wynikał nie z pozyskiwania nowych klientów, lecz z lepszego zatrzymywania klientów obecnych.”

Michael JulianJeden z Owocnych Marketerów

Rezultaty

Dwukrotny wzrost obrotów w 12 miesięcy
Głęboka analiza istniejącej bazy klientów TBoE wykazała następujące cechy wspólne grupy konsumenckiej:
  • Większość klientek to matki w wieku 20-30 lat
  • Wiele z nich posiada psa
  • Wiele z nich ma dużo czasu wolnego
Michael skierował do tej grupy docelowej spersonalizowane oferty nowych produktów przy pomocy reklam na Facebooku. Utworzył 90-dniową sekwencję reklam oraz maili, która rozpoczynała się wraz z dokonaniem pierwszego zakupu. Sekwencja ta znacznie zwiększyła zysk z jednego klienta oraz poprawiła obroty firmy poprzez generowanie nie tylko powtórnych zamówień, ale również poleceń.
Michael zidentyfikował także inne dochodowe grupy docelowe, takie jak ludzie, których matki obchodzą urodziny w ciągu następnych 30 dni. W niedługim czasie reklama firmy The Book of Everyone uzyskiwała do 24 000 000 miesięcznych wyświetleń na Facebooku.
Kombinacja wszystkich działań sprawiła, że The Book of Everyone zarejestrowało 100% wzrost rocznych obrotów w ciągu 12 miesięcy.

“Po zidentyfikowaniu najbardziej dochodowych kanałów, digital marketing został wysycony. Przeszliśmy do kanałów offline - świąteczne reklamy telewizyjne oraz radiowe, bilboardy... Od tej pory skupiliśmy się na skali oraz budowaniu świadomości marki.
Równolegle pozyskiwaliśmy klientów przy pomocy e-mail marketingu, SEO, tworząc społeczność wokół produktu - to główne taktyki, które zidentyfikowaliśmy jako obiecujące.”

Michael JulianJeden z Owocnych Marketerów
Xceed Logo

Jak Davide oraz Michael rozkręcili Xceed – od 0 do 40 000 000 PLN rocznego obrotu w 5 lat

Dwóch owocnych marketerów pracuje nad rozwojem hiszpańskiego startupu

Przeczytaj pełną historię

Xceed to platforma związana z życiem nocnym. Łączy klubowiczów z barami oraz klubami na całym świecie. Pomaga uczestnikom imprez odkrywać i dołączyć do najlepszych wydarzeń w mieście. Oprogramowanie Nightgraph ułatwia zarządzanie eventami – eliminuje lwią część papierkowej roboty, dzięki czemu właściciele obiektów mogą skoncentrować się na tym co lubią najbardziej – tworzeniu wysokiej jakości imprez.
Michael Julian oraz Davide Villano, obecnie liderzy owocnego zespołu marketingowego, którzy nadzorują pracę nad kampaniami owocnych klientów, pracowali razem nad rozwojem tego startupu.

Etap I: Pozyskanie inwestora

Jak rozwinąć startup od zera, z niewielkim budżetem marketingowym?
Początki prawie zawsze wiążą się z tym samym problemem. Do rozwoju firmy potrzeba pieniędzy, których nowa firma bardzo często nie ma.
tak wygląda identyfikacja wizualna Xceed
Z bardzo podobną sytuacją musiał zmierzyć się Xceed. Produkt był świetny, ale jego marketing wymagał sporej inwestycji. Pozyskanie sensownych pieniędzy od inwestorów na tym etapie było bardzo ciężkie. Bez potwierdzonego modelu biznesowego nie można było oczekiwać, że ktokolwiek zapewni duży zastrzyk gotówki na szybki rozwój startupu.

Rozwiązanie

Solidna strategia marketingowa pokazująca najszybszą drogę do pierwszych zysków.
Davide pomógł zidentyfikować najbardziej obiecującą grupę docelową. Studenci na Erasmusie znani są z tego, że często imprezują oraz nie znają miasta zbyt dobrze, a co za tym idzie – nie wiedzą gdzie znajdują się najlepsze kluby oraz wydarzenia. To główny problem jaki rozwiązuje Xceed.
Aplikacja musiała być atrakcyjna i robić dobre wrażenie, dlatego dużo wysiłku zostało włożone w zaprojektowanie brandu, który dobrze współgrał z środowiskiem klubowym.
Ze względu na niewielkie budżety, pierwszym źródłem pozyskiwania klientów było SEO. Rozwój tego kanału wymaga czasu, ale długoterminowo pozwala na duży zwrot z inwestycji przy niewielkich kosztach.
Równolegle Davide zaczął nawiązywać partnerstwa z ulicznymi promotorami klubów. Promotorzy zachęcali przechodniów, a w szczególności studentów na Erasmusie do zainstalowania aplikacji. Każda instalacja aplikacji przynosiła promotorowi prowizję, a każdy pozyskany użytkownik mógł wydać 5 Euro na dowolne wejście do klubu lub drinka, co zachęcało użytkowników do korzystania z aplikacji.
Xceed stale powiększał swoją sieć promotorów co pozwoliło podnieść kluczowe wskaźniki determinujące sukces aplikacji.

Dzięki naszym działaniom Xceed mógł potwierdzić swój model biznesowy w oczach inwestorów i tym samym zamknąć rundę inwestycyjną z kwotą 2 360 000 PLN, co pozwoliło na sfinansowanie ekspansji na kolejne miasta.

Davide VillanoJeden z Owocnych Marketerów

Etap II: Od 0 do 14 mln zł rocznego obrotu

Działanie na większą skalę wymaga zupełnie nowej strategii.
Budżet pozyskany przez Xceed sprawił, że dotychczasowa strategia pozyskiwania klientów przestała być najbardziej optymalnym wykorzystaniem pieniędzy.
Dochodowa kampania marketingowa przynosi świetne wyniki
O ile partnerstwa z promotorami działały dobrze, nie kosztowały wiele i pozwoliły Xceed przetestować swój model biznesowy, to wymagały one dużego nakładu czasowego i przez to nie nadawały się do działania na dużą skalę.
Davide oraz Michael musieli zmienić działania marketingowe i opracować nową strategię opartą na kanałach online.

Rozwiązanie

Skoncentrowanie się na działaniach online
Najlepszym źródłem nowych użytkowników okazali się być obecni użytkownicy. Dlatego Michael oraz Davide pomogli Xceed wprowadzić efektywny program poleceń, w którym zarówno osoba polecająca jak i nowy użytkownik dostawali po darmowym kuponie do wykorzystania wewnątrz aplikacji.
Xceed zaczął koncentrować się na budowaniu społeczności w social media – na Facebooku oraz Instagramie. Kampanie Adwords skoncentrowane na generowaniu pobrań aplikacji sprawiły, że liczba aktywnych użytkowników rosła w coraz większym tempie.
Równolegle prowadzone były działania z zakresu content marketingu. Xceed zaczął kontaktować się z dziennikarzami, blogerami oraz influencerami związanymi z życiem nocnym. Te działania sprawiły, że startup pozyskał linki z wielu publikacji, w tym DJ Mag oraz Clubber Mag. To z kolei sprawiło, że firma zwiększyła ruch z SEO.
Michael zajął się wdrożeniem remarketingu na Facebooku i cały czas testował reklamy dla różnych grup docelowych, wstrzymując te, które nie działały, a zwiększając budżet dla tych, które działały najlepiej. Najlepszym podejściem okazało się utworzenie dużej grupy podobnych odbiorców i pozwolenie Facebookowi na optymalizację kampanii w celu uzyskania największej liczby pobrań aplikacji.

Etap III: Od 14 do 40 mln zł rocznego obrotu

Krótki cykl życia użytkownika
Szybki rozwój marketingu Xceed przekładał się na potężne liczby pozyskiwanych użytkowników.
wzrost rankingów - dashboard
Jednak Davide oraz Michael natrafili na kolejny problem – nowi użytkownicy aplikacji bardzo szybko przestawali jej używać. Często wykorzystywali swój darmowy kupon i nie otwierali aplikacji po raz drugi.
Jasnym było, że Xceed musi zmienić swoje podejście, aby koncentrować się na zatrzymywaniu przy sobie nowych użytkowników.

Rozwiązanie

Zaawansowana segmentacja użytkowników pozwala na odnalezienie tych najbardziej lojalnych
Obecna segmentacja użytkowników nie pozwalała na dojście do tego, które kanały marketingowe pozyskiwały użytkowników dobrej jakości, ponieważ statystyki użytkowania były dla większości kanałów bardzo zbliżone.
Dlatego poprawa metryk odbyła się na poziomie poprawy ścieżek pozyskiwania użytkowników dla określonych person.
Davide wyodrębnił 3 różne grupy użytkowników aplikacji, a następnie skalibrował marketing w taki sposób, aby działania marketingowe przemawiały do określonych grup docelowych – poprzez odpowiednio dobrane komunikaty, akcje oraz budżety.

Rozpatrywanie marketingu przez pryzmat person pozwoliło na dalsze testowanie podejść marketingowych oraz gwałtowny wzrost przychodów.

Michael JulianJeden z Owocnych Marketerów

Rezultaty

2.5-krotny wzrost rocznego obrotu
Testowanie marketingu w etapie II pozwalało Xceed na pozyskiwanie nowych użytkowników w bardzo efektywny sposób.
Stworzenie zindywidualizowanych ścieżek sprzedażowych dla różnych grup docelowych (etap III) sprawiło, że dobre podejście mogło zostać zoptymalizowane przez pryzmat długoterminowej wartości użytkowników.
Pod koniec roku 2018 Xceed zamknął rok notując 40 000 000 zł rocznego obrotu.

Jak Weronika przy niskich budżetach marketingowych rozwinęła ClickSell od 0 do 3 000 000 PLN w dwa lata

Zobacz jak jedna z owocnych marketerek rozwija niskobudżetowy sklep e-commerce

Przeczytaj pełną historię

ClickSell to sklep e-commerce handlujący przedmiotami z gier MMO. Sklep działa wyłącznie w internecie – od złożenia zamówienia po dostawę wirtualnego przedmiotu.
Był to projekt-wyzwanie w którym główną przeszkodą stanowił budżet – 3000 złotych na uzupełnianie wirtualnych magazynów, marketing oraz inne wydatki.

Etap I: Planowanie i Start

System sklepu, o który oparty był ClickSell został napisany kompletnie od zera przez Weronikę. Największym problemem okazało się przygotowanie kampanii w taki sposób aby sklep mógł wystartować i zebrać swoich pierwszych klientów przy minimalnym budżecie.

Rozwiązanie

Weronika podczas startu ograniczyła się do najtańszych form promocji. Przygotowała prostą strategię porządkującą wszystkie dane i informacje na temat rynku oraz klienta, a następnie uruchomiła kampanię opierającą się o marketing szeptany.
Po zdobyciu pierwszych klientów w życie wprowadzone zostały Facebook Ads oraz Google AdWords, a na social mediach sklepu pojawiały się częste konkursy i kody rabatowe.

Rezultat

W pierwsze 3 miesiące od wystartowania sklep zanotował miesięczny obrót na poziomie 10 000 PLN. Marketing szeptany oraz Facebook zbierały najwięcej klientów a klienci z polecenia zamawiali najwięcej. Zamówień pojawiało się tak dużo, że pieniądze na zakup nowego towaru trzeba było pożyczać dla zachowania płynności finansowej.

Mimo niskiego budżetu i małych perspektyw na start udało się osiągnąć dużo lepszy rezultat niż zakładaliśmy. Poprawnie prowadzony marketing szeptany prowadził do polecania naszego sklepu przez ludzi objętych szeptanką a Facebook pomagał nam w utrzymywaniu relacji z tymi klientami.

Weronika BukowskaJedna z Owocnych Marketerek

Etap II: Rozrost Biznesu

Klienci z polecenia przynosili największe zyski. Dlatego Weronika przyjęła, że sklep trzeba prowadzić i reklamować w ten sposób, aby każdy go sobie nawzajem polecał. W tym momencie były już pieniądze na rozwój biznesu oraz stworzenie nowej, kompleksowej strategii marketingowej.

Rozwiązanie

Do sklepu został dodany live-chat, który zwiększył zaufanie klienta. Zostały wprowadzone bardziej zaawansowane działania remarketingowe, aktywizacja starych klientów oraz „dzienne darmowe punkty” – użytkownik poprzez codzienne logowanie do serwisu mógł zbierać punkty, które potem mógł wymienić na przedmiot lub wykorzystać je jako zniżka przy zamówieniu.
Podjęty został także temat influencer marketingu. Zostały wprowadzone okresowe wyprzedaże, jak np. Wakacyjna Wyprzedaż – gdzie niektóre przedmioty były sprzedawane praktycznie za bezcen.

Rezultat

Influencer marketing w połączeniu z live-chatem i okresowymi wyprzedażami popchnął rozwój serwisu do góry, notując przyrost w wysokości dziesiątek nowych, unikalnych klientów dziennie. W przeciągu 9 miesięcy od wystartowania serwisu Weronika pozyskała ponad 10 000 klientów z czego główne źródło klientów stanowili Influencerzy oraz kampanie na Facebooku.

Influencerzy okazali się strzałem w dziesiątkę w przypadku ClickSell, będąc o wiele bardziej opłacalni niż inne działania z zakresu digital marketingu. Złotówka wydana na influencera była równa mniej więcej 3 złotym wydanym na kampanie FB. Wybór był prosty.

Weronika BukowskaJedna z Owocnych Marketerek

Etap III: Walka o Dominację na Polskim Rynku

Sklep po niecałym roku od wystartowania został przez klientów okrzyknięty najlepszym w branży. Mimo że obsługa i podejście do klienta były najlepsze, wciąż istniała konkurencja z większym kapitałem.

Rozwiązanie

Weronika rozpoczęła działania mające na celu skalowanie marketingu, pokazując ClickSell wszędzie gdzie się tylko tematycznie dało w serwisie YouTube. Były to zarówno płatne reklamy jak i wykorzystywanie influencerów do promocji, sponsorowanie eventów e-sportowych czy zwrotka o ClickSell w piosence jednego z influencerów. Do tego wszystkiego cały czas dochodziły konkursy na Facebooku (już rzadsze, ale z większymi nagrodami).
ClickSell pojawiał się także w e-sporcie sponsorując niektóre amatorskie drużyny – w tym momencie Weronika wywalczyła tzw. efekt pierwszego wyboru – skojarzenie klienta, że przedmioty do gier wirtualnych = ClickSell.

Rezultat: 3 000 000 PLN Obrotu i 100 000 Zarejestrowanych Klientów

W drugim roku działania ClickSell zanotował prawie 3 000 000 PLN obrotu netto i dobijał do 100 000 unikalnych zarejestrowanych klientów. Przekroczyć liczbę 100 000 klientów udało się jednak w trzecim roku kalendarzowym działań Weroniki. Marka pojawiała się wszędzie i większość niszowego targetu znała już nazwę brandu jak i to, co można w ClickSell kupić.

Kiedy wszystkie najbardziej dochodowe kanały digital marketingu były przez nas wykorzystywane, próbowaliśmy także naszych sił w budowaniu świadomości marki poprzez reklamy offline – eventy, drużyny czy nawet ulotki z kodami zniżkowymi na pierwszy zakup. ClickSell pojawiał się wszędzie i powoli wyczerpywaliśmy naszą niszę w Polsce.

Weronika BukowskaJedna z Owocnych Marketerek

Dwa razy lepszy marketing
to dwa razy większa sprzedaż

W Owocnych dostarczamy skuteczny marketing
w cenie przystępnej dla właścicieli małych firm.

Zmagasz się z przynajmniej jednym z tych problemów?

  • Nie masz pewności, jak pokierować marketingiem swojej firmy.
  • Chcesz wykorzystać swój budżet w sposób, którzy przyniesie największe zyski.
  • Twoi klienci, jeśli już ich masz, nie zawsze są Twoimi wymarzonymi klientami.
  • Czujesz, że Twoja firma potrzebuje pomocy na wielu płaszczyznach – bez ograniczania się do jednego kanału marketingowego.
  • Martwi Cię to, ile agencji marketingowych oferuje dużą kreatywność, ale mały zwrot z inwestycji.

Biznes może być łatwy

Nie musisz pracować od 12 do 16 godzin dziennie. Nie musisz poświęcać czasu na rzeczy, których nie lubisz, aby osiągać wyjątkowe rezultaty.

Współpracując z firmami od zera, tworzymy z nich liderów rynku. Nie wymagamy od klienta pomocy w kwestiach marketingu.

Pozyskiwanie klientów zleć nam i wróć do dbania o to, co w swoim biznesie kochasz najbardziej.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Dlaczego 90% agencji marketingowych
przepali Twoje pieniądze

Większość agencji marketingowych specjalizuje się w bardzo wąskich działaniach, takich jak kampanie AdWords, SEO czy marketing w social mediach.

Jak zarabiają takie agencje?

Przekonują inne firmy do kupna swojej wyspecjalizowanej usługi. Nawet jeśli wiedzą, że klient zyskałby więcej inwestując w inną.

Marketing, który faktycznie zarabia, nigdy nie działa w tej sposób. Zawsze musi zostać indywidualnie dobrany do każdego klienta.

Jako odpowiedzialna agencja marketingowa, przed rozpoczęciem współpracy, pomagamy ustalić szczegóły na temat matematyki kryjącej się za biznesem, grupy docelowej, celów, które mamy osiągnąć oraz budżetów, którymi będziemy dysponować.

Dopiero posiadając komplet takich informacji jesteśmy w stanie zaproponować plan działania, który optymalnie wykorzysta każdą wydaną złotówkę.

Powierz marketing zespołowi,
którego praca zdobywa uznanie na całym świecie

Możesz czuć się spokojnie - nasza agencja reklamowa została przetestowana przez wielu klientów.
Nasze wyniki przyciągnęły zainteresowanie największych.

Jak dobrze potrafimy zarządzać kampaniami na Facebooku?

Tak dobrze, że Facebook przeprowadził z nami wywiad, abyśmy opowiedzieli o naszych sposobach na social media marketing.

Jak dobrze potrafimy zarządzać kampaniami AdWords?

Tak dobrze, że Google opublikował artykuł o tym jak obniżamy koszty pozyskiwania klientów na tej platformie.
Reklamy adwords dla firmy

Jak dobrze znamy się na marketingu?

Tak dobrze, że o naszej agencji reklamowej wspominano w Reuters, NBC, CBS, Forbes, Inc. Magazine i na niezliczonych blogach.

Media nazywają nas ekspertami w dziedzinie marketingu cyfrowego.
Nie ma innego wyjaśnienia
- po prostu musimy robić coś dobrze.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Nasz sprawdzony proces

Jako rzetelna agencja marketingowa nie wierzymy w domysły, lecz skuteczne działania.
Dlatego używamy twardych danych i doświadczenia aby mieć pewność, że nasze zaangażowanie zwiększy Twoje zyski.

1. Ankieta

Wysyłamy szczegółową ankietę, aby poznać Twoją firmę i jej potrzeby. Wspólnie pracujemy nad ustaleniem Twoich 6 i 12 – miesięcznych celów, budżetu oraz docelowych odbiorców.

2. Strategia marketingowa

Opracowujemy 50-100 stronicową strategię marketingową, która szczegółowo wyjaśnia bezwzględnie skuteczny, kuloodporny system pozyskiwania klientów w ramach Twojego budżetu (lub bez niego).

3. Marketing

Realizujemy założoną strategię marketingową, abyś Ty mógł się zrelaksować i spokojnie obserwować, jak rozwija się Twój biznes. Sprzedaż, którą generujemy, zwykle w pełni pokrywa nasze koszty już od drugiego miesiąca.

4. Rezultaty

Twoja firma odnosi sukces. Dokładnie tak, jak biznesy naszych poprzednich klientów.

Ile to kosztuje?

Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz, czy też posiadasz już dobrze prosperującą firmę.

Bez względu na wielkość, przeanalizujemy Twój biznes i przygotujemy szczegółową, indywidualną wycenę prowadzenia marketingu za Ciebie.

Nasza agencja reklamowa wycenia usługi indywidualnie, elastycznie i przyjaźnie. Pracujemy z bardzo różnymi budżetami, bo tak różne są firmy i potrzeby naszych klientów. Tylko jakość nie podlega negocjacjom.

Z powodzeniem realizowaliśmy marketing zarówno dla firm z zerowymi, jak i wielomilionowymi przychodami. To samo możemy zrobić dla Ciebie.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Uwielbiamy rozmawiać o biznesie z właścicielami firm
- dużych lub małych.

Nie możemy jednak współpracować ze wszystkimi – aby uzyskać oczekiwane rezultaty, każdemu klientowi musimy poświęcić odpowiednio dużo czasu.

Jeżeli chciałbyś porozmawiać o marketingu dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego przycisku.

Zaplanujemy niezobowiązującą rozmowę, podczas której udzielimy Ci wskazówek na temat rozwoju Twojego biznesu oraz sprawdzimy, czy chcielibyśmy ze sobą współpracować.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę