show menu
+ Menu

Nowości na blogu

avatar

Eyetracking. Ciekawe wnioski z badań ruchu gałek ocznych.

Z pew­no­ścią nie raz widzia­łeś bada­nie w któ­rym śle­dzi się, ruch gałek ocznych, aby okre­ślić na co patrzy badana osoba. To jedno z ulu­bio­nych badań każdej porząd­nej agen­cji rekla­mo­wej. Zastanawiasz się czego dokład­nie możemy dowie­dzieć się o ludz­kiej psy­chice za pomocą takich badań? Zobacz zwięźle opi­sane wnio­ski, będące rezul­ta­tem pracy z tysią­cami uczest­ni­ków takich badań.
avatar

5 pytań, które powinieneś zadać projektantowi stron www.

Możesz zatrud­nić świet­nego pro­jek­tanta, ale dobry pro­jekt to poję­cie subiek­tywne. Projekt, który przy­nosi praw­dziwe rezul­taty, można opi­sać kon­kret­nymi licz­bami, które mają wpływ na zyski w Twojej fir­mie. Skąd możesz wie­dzieć, czy okre­ślony pro­jek­tant ma wystar­cza­jące kwa­li­fi­ka­cje, by pomóc Ci osią­gnąć świetne rezul­taty? Oto 5 pytań, które możesz zadać przed zatrud­nie­niem specjalisty:
avatar

Wyszukiwanie i optymalizacja grafik dla Google.

Specjaliści zga­dzają się, że opty­ma­li­za­cja wyszu­ki­wa­nia sta­nowi nie­zbędny ele­ment planu mar­ke­tin­go­wego każ­dego przed­się­biorcy. „Kupujący to wzro­kowcy. Muszą widzieć, co kupują,” Statystyki z Hitwise poka­zują, że wyniki wyszu­ki­wań gra­fik Google Grafika sta­no­wią około 72% wszyst­kich wyszu­ki­wań gra­fik. To dla­tego tak ważne jest, aby­śmy jesz­cze raz przy­po­mnieli sobie jak robić to dobrze.
avatar

10 przykazań budowania linków.

To nie jest kolejny wpis o nowych stra­te­giach budo­wa­nia lin­ków. Zamiast tego chcia­łem wócić do pod­staw i przyj­rzeć się ele­men­tar­nym zasa­dom, któ­rych powin­ni­śmy prze­strze­gać, bez względu na to, jakich metod uży­wamy. Te 10 przy­ka­zań pomogą zacho­wać „natu­ral­ność” two­ich lin­ków, co jest nie­zwy­kle ważne przy opty­ma­li­za­cji wyszu­ki­wa­rek, chyba, że chcesz zdać się na gniew i bez­względ­ność Google.
Mądrego zawsze miło posłuchać
Guy Kawasaki
Prekursor ewangeli kultu
produktów Apple. Dzisiaj CEO
G.T.Ventures
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Metafora
koncepcyjna
Nadajemy sens i rozu­miemy nowe kon­cep­cje przez porów­na­nie ich do innych, które zna­li­śmy już wcześniej.
Czy wyko­rzy­stu­jesz obra­zo­wa­nie lub suge­stywny język, by wyja­śnić trudne poję­cia?

Pomóż ludziom zro­zu­mieć Twój prze­kaz poprzez nakre­śle­nie dosłow­nej lub ukry­tej prze­no­śni. Wykorzystaj to sko­ja­rze­nie, by pomóc ludziom zro­zu­mieć poję­cie i wpły­nąć na to, jak jest ono postrzegane.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam